سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاوره پرورش درست کودک

مشاوره پرورش درست کودک

مشاوره خانواده تلفنی کودک نیز به منظور پرورش درست کودک در کانون خانواده تشکیل شده است . کودکی حساسترین مرحله رشد است . کودک اگر متناسب با سنش رشد کند و آسیب نبیند میتواند نوجوانی ،جوانی و بزرگسالی خوبی داشته باشد . درغیر اینصورت آشفتگی های روحی دلیل اختلال های رفتاری او خواهد بود . مشاوره خانواده تلفنی کودک فرصت مناسبی برای بهره بردن است . برای اینکه با مراحل رشد شخصیتی کودکمان آشنا شده و آنها را درست پرورش دهیم . آشنایی با هوش هیجانی و مراحل آن بسیار حائز اهمیت است . از نوزادی تا زیرهفت سالگی کودک پیروفطرت خود میباشد . او به ابعاد اهمیتی نمیدهد و آن را نمیشناسد . او به همه چیز از دیدگاه خود مینگرد . در مرحله تجربه عملی است . خود میان بین است . هرچیز جذابی را میخواهد لمس کند . همه چیز برایش اسباب بازیست .

در سن پس از هفت سال یعنی سن عملیاتی عینی کودک به دیدگاه خود نسبت به اشیا نظام میبخشد . او ابعاد ، جنس ، کیفیت و طبقه بندی اشیا را تجربه کرده و می آموزد . مشاوره کودک در این سنین میتواند به شما در دسته بندی و عملکرد هوش هیجانی کودکتان کمک کند . مشاوره خانواده تلفنی کودک یک فرصت و مجال برای بهره بردن از تجارب و اطلاعات مشاوران است . اگر دوران حسی حرکتی کودک یعنی زیر هفت سال بخوبی طی شده باشد پایه های رشد او کامل است . اکنون شما با اطلاع و آگاهی از مرحله بعدی تحول رشدی کودکتان روبرو میشو.ید . مشاوره روانشناسی میتواند به شما کمک کند اسکلت روحی فرزندتان بخوبی شکل بگیرد . مستحکم و بر پایه آگاهی و اطلاع . هر مرحله از تحول رشد کودک در جایگاه خود مهم و قابل توجه است .

تلفنی

کودک و خانواده

یک کودک که مورد توجه رشد میکند در مرحله پس از دوران صوری میتواند تصمیمات درستی بگیرد . او از نظر رشد کامل است پس رفتارها ، تصمیمها و افکار او بر مبنای آگاهی است .او در سلامت کامل رشدی تصمیم میگیرد . البته تغذیه نیز در رشد ذهنی کودک موثر است . یک تغذیه خوب در دوزان نوزادی و کودکی به سلامت رشد و گرورش جسمی او کمک میکند . فکر سالم در بدن سالم است . مهم نیست که کودک ما فلج باشد یا نابینا یا ناشنوا مهم اینست از آن بخش جسمش که میخواهد استفاده کند سالم باشد . یک نابینا با لمس کردن اشیا را تشخیص میدهد چون حس لامسه خوبی دارد . اگرحس لامسه او مشکل داشته باشد باید از ارگان دیگری برای تشخیص کمک بگیرد . وقتی از سلامت صحبت میکنیم منظور افراد بدون معلولیت نیستند بلکه انتخاب درست از اعضای سالم است .

کودک اگر معلولیت جسمی داشته باشد اما دوران رشد خوبی را پشت سر بگذارد میتواند از داشته هایش درست استفاده کند . استیون هاوکینگ کیهان شناس مشهور که دچار بیماری ای ال اس (بیماری خواب اعضا ) بود نمونه بارز است . او از هیچیک از اعضای بدنش جز بخشی از مغزش نمیتوانست استفاده کند . اما درنهایت شهرت علمی دیده از جهان فرو بست . او استاد راهنما داشت دنیس ویلیام سیاما . مشاوره در هر کاری به موفقیت خواهد انجامید .

رایگان